Общее ТО автомобиля после покупки

Дорбого дня! Подібної "загальної" теми по ТО не знайшов.
Тому якшо можна, в цій обсудити - що обов'язково вартує уваги, після покупки б/у Volvo.
Обов'язвоко - тобто те, на що не звернувши уваги можна запороти шось дорожче))
Фільтра:
Паливний, Повітряний, Масляний (при заміні масла), (Салонний
)
Мастильно-гідравлічні матеріали:
Масло двигуна, МКПП/АКПП, ГУРка, Тормозуха, Антифріз...
ГРМ:
Ремні/роліки, помпа ож
Регулювання клапанів (теплові зазори):
Інфи не дуже знайшов багато, на деяких форумах пишуть шось таке-
Инженеры вольво рассчитали всё так, что этот узел не обслуживаемый. Т.е. пришлепывание клапанов к седлам компенсируют износ распредвала и колпачков-толкателей. Операция по регулировке совершенно не целесообразна. Подобрав НОРМАЛЬНОЕ масло можно практически полностью избавится от звуков ГРМ. Кстати цоканье может появится как на новом двигателе так и на двигателе овер 300+ т.км и это не считается дефектом.
то регулювати їх чи?.. легке поклацувння чутно, просто на фоні такого тихого двигуна (B5204T5), їх не може бути не чутно)) ну і масло потребує заміни (вже 10к)
що ще потрібно обов'язково перевірити?, як БК не видає помилок?
Тому якшо можна, в цій обсудити - що обов'язково вартує уваги, після покупки б/у Volvo.
Обов'язвоко - тобто те, на що не звернувши уваги можна запороти шось дорожче))

Фільтра:
Паливний, Повітряний, Масляний (при заміні масла), (Салонний

Мастильно-гідравлічні матеріали:
Масло двигуна, МКПП/АКПП, ГУРка, Тормозуха, Антифріз...
ГРМ:
Ремні/роліки, помпа ож
Регулювання клапанів (теплові зазори):
Інфи не дуже знайшов багато, на деяких форумах пишуть шось таке-
Инженеры вольво рассчитали всё так, что этот узел не обслуживаемый. Т.е. пришлепывание клапанов к седлам компенсируют износ распредвала и колпачков-толкателей. Операция по регулировке совершенно не целесообразна. Подобрав НОРМАЛЬНОЕ масло можно практически полностью избавится от звуков ГРМ. Кстати цоканье может появится как на новом двигателе так и на двигателе овер 300+ т.км и это не считается дефектом.
то регулювати їх чи?.. легке поклацувння чутно, просто на фоні такого тихого двигуна (B5204T5), їх не може бути не чутно)) ну і масло потребує заміни (вже 10к)
що ще потрібно обов'язково перевірити?, як БК не видає помилок?