Страница 1 из 2

Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Пн фев 04, 2019 11:00 pm
aeolus
Вітаю всіх!

Коротше кажучи вся турба в маслі, і масло в патрубках інтеркулера.
Почав з очистки системи вентиляції картера...є трохи бруду, але не критично. Схоже проблема не в цьому.

Як краще поступити з турбіною - відправити на ремонт (реставрацію?) чи купити і встановити новий картридж.
Якщо заміна картриджа - то якого виробника краще купляти?

Автомобіль Вольво 850.

Дякую за поради

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Пн фев 04, 2019 11:44 pm
Aleksandr
Нужно пробовать люфты на турбине. Промыть кулер и патрубки и глянуть как быстро закидывает маслом.
Я делал капиталку турбине. Но она всеравно немного в масле. Масло кидает с сапуна перед турбиной.

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Пн фев 04, 2019 11:50 pm
slava_n
Як правило якщо турба підходить,то мотор пітдимлює. Провірити чи справді не закидає з сапуна

СообщениеДобавлено: Вт фев 05, 2019 12:01 am
aeolus
Люфт є радіальний, осьового немає.
В мене теж склалось враження що масло попадає в турбіну з штуцера вентиляції , який розміщений в патрубку на вході.
Буду пробувати акуратно розламувати )) бачок вентиляції, тобто зняти верхню кришку і на 100% його почистити.

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Вт фев 05, 2019 12:34 am
booster
он пустой внутри, не ломай, выкинешь.
налей бенза в него, позакрывай дырки пальцами и потруси минуту - две, все выйдет, больше внимания требуют парубки от него, нижний слив осадка в блок часто забит сажей в самом блоке, обязательно загляни туда, хоть в зеркальце, и верхний, что идет к турбине, он должен быть целым и без перегибов.

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Вт фев 05, 2019 9:38 am
AndreyKa
Вангую, там трещина в горячей части. Так что это все припарки.

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 12:36 am
aeolus
тріщин ніби нема, але буду ремонтувати...бо ще раз її знімати ну нафіг)

але виникла якась непонятка - по каталогу, згідно року випуску та моделі двигуна до вестгейта має бути підключений електричний клапан керування турбіною,
в мене ж він з"єднаний коротким шлангом з виходом холодної частини турбіни.
Схожу конструкцію бачив на 760ій моделі.
На данному автомобілі це вже хтось вколхозив чи це заводське виконання?
турбіна td04hl-13g
двигун В5204Т2

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 12:53 am
volvoff
Канешно колхоз.В тебе гарячка постiйно вiдкрита.Клапан треба ставити полюбому.Ти ж без надува iздив)))

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 12:57 am
volvoff
IMG_20190114_212914_567.jpg

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:09 am
aeolus
ні, вона відкривається лише тоді коли тиск на виході стане більшим за зусилля пружини, яка в середині клапана вестгейта.
тобто це механічне керування, в мене таке стояло на 760 з в230ет - але на мій погляд воно має працювати примітивніше на перехідних режимах, ніж електричне.

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:11 am
volvoff
Не буде воно так працювати)))

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:12 am
volvoff
Рукожопи бля)))

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:16 am
volvoff
Коло корпуса возд.фiльтра пошукай фiшку на будуще.Як поставиш клапан то машинку не впiзнаеш.

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:19 am
aeolus
ну чог не буде...отак жеж працює на 760))

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:22 am
volvoff
:roulette:

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:22 am
aeolus
та машинка якась спрощена до неможливості...нема системи подачі подачі повітря у вихлоп - пульс ейр чи як воно називається, одна лямбда, з турбіною примітивізм

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:23 am
volvoff
Роби як хочеш.Атмосхвера 2.0 на 850 це круто)))

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:25 am
aeolus
зате бюджетно можна підняти буст - наклавши шайбочок під шпильки вестгейта :-D

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:28 am
volvoff
Там не шпильки ,а болти

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:30 am
volvoff
I буста там не було

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:31 am
volvoff
Машина димiла?

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 1:34 am
aeolus
проїхав на ній лише 200 км від митниці))...рівень масла ніби не впав
але вся турбіна була в маслі і висіли краплі.

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 8:56 am
oleksandr
Назрел и у меня вопрос.Если без клапана просто перекрыть выход на привод вестгейта то получиться передув?

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 9:17 am
AndreyKa
oleksandr писал(а):Назрел и у меня вопрос.Если без клапана просто перекрыть выход на привод вестгейта то получиться передув?

Да. Варианта два: если вакуум на вестгейте на месте и он механически не зафиксирован( просто накручена пружина), то комп принудительно будет сбрасывать давление; вариант второй - загибание шатунов.

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 9:53 am
Алежон
AndreyKa писал(а):
oleksandr писал(а):Назрел и у меня вопрос.Если без клапана просто перекрыть выход на привод вестгейта то получиться передув?

Да. Варианта два: если вакуум на вестгейте на месте и он механически не зафиксирован( просто накручена пружина), то комп принудительно будет сбрасывать давление; вариант второй - загибание шатунов.

Хочу увидить загибание шатунов 850 на 220 сила,единственный раз видел 300 силах на стоке

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 12:26 pm
AndreyKa
Алежон писал(а):
AndreyKa писал(а):
oleksandr писал(а):Назрел и у меня вопрос.Если без клапана просто перекрыть выход на привод вестгейта то получиться передув?

Да. Варианта два: если вакуум на вестгейте на месте и он механически не зафиксирован( просто накручена пружина), то комп принудительно будет сбрасывать давление; вариант второй - загибание шатунов.

Хочу увидить загибание шатунов 850 на 220 сила,единственный раз видел 300 силах на стоке

Жаль я не нашел запись ны drive2.ru. На одной V70R забыли ослабить вестгейт.

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 12:33 pm
oleksandr
У меня фигня на v70 турбина вообще не дует,по крайней мере не чувствуется,Клапан подключен правильно,клапан вестгейта рабочий калитка закрыта.Байпас целый.

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Ср фев 06, 2019 8:06 pm
slava_n
Я аж замахався читати :roulette:
На 850 обов'язково має стояти клапан електронний управління,бо надувом кирують мозги бляха.
Не порівнюйте мотори турбо від з 740,940,там все простіше і зовсім по іншому.
На т-5 калітка вестгейта слабенькая, її принцип не такий як на 740-940 :buba:

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Чт фев 07, 2019 7:02 pm
aeolus
стоїть двигун з турбіною низького тиску, потужність всього 180кс.
на панелі приладів навіть нема покажчика наддуву.
лишніх роз"ємів в районі повітряного фільтра не помітив.
можливо це дійсно така комплектація з механічним керуванням турбіною?
не думаю що за кордоном могли так заколхозити)

Re: Потрібна порада по турбіні

СообщениеДобавлено: Чт фев 07, 2019 7:08 pm
volvoff
Не має такої комплектації,поляки ще ті кастомайзери :cars: