Страница 1 из 1
b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 12:54 am
Noo8saibot
Слава вольвоводам! Двигун на 20 клап .. має цікавий впускний колектор з заслонками в собі ... от і ставлю питання чи рухається шток перекривання цих заслонок при прогазовках *???????... бо в мене таке враження, що він не працює ... на низах и середніх оборотах все вроді грає а от дальше де пік потужності ..якось ніби час застигає ... розгон після 160 падає майже на нуль ... ставив простий з 10 клап .. моделі йде добре на верху, але на низах не дуже ... хто має 20 клап ... з таким колектором скажіть чи при прогазовках він рухається (шток) клапан справний заслонки і загалом колектор вже почистив (можна з нього горілку пити))), підключка теж в нормі, чи може в нього особливий режив ...на швидкості чи як ... а то двигун живий, а якось трохи тормозить(((((((((((((((((((
Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 12:59 am
MOOSE
прочитал... Ничего кроме горілки не понял
А модель ДВС Вы точно правильно написали?

Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 1:00 am
MOOSE
модель уже поменяли

Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 1:05 am
Noo8saibot
ну так розмова про колектор з заслонками які працюють на вакуумі ... принцип роботи його знаєте ?
Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 1:13 am
Noo8saibot
бачу тільки номера двигунів знаємо ... ((((
Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 3:20 am
Алежон
фото. на ровере такие видел на 850 нет.
Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 9:46 am
Diringer
Такое используется только на атмосферных 20-ти клапанниках. Проверяется работа через колодку самодиагностити в тестовом режиме. Управляется привод вакуумом через вакуумный клапан. При перегазовках не включается...
Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 1:23 pm
SerGioT5
Noo8saibot писал(а):бачу тільки номера двигунів знаємо ... ((((
Уважаемый не торопитесь с выводами, У нас Тут Многие о Многом знают!
Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 1:44 pm
Noo8saibot
SerGioT5 писал(а):Noo8saibot писал(а):бачу тільки номера двигунів знаємо ... ((((
Уважаемый не торопитесь с выводами, У нас Тут Многие о Многом знают!
дуже хороші рис. я чомусь думав що на низах заслонка закрита) тільки на високих оборотах відкрита хмм... дуже цікаво, а звідки рис. що за мануал??***
Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 10:46 pm
MOOSE
а так это система изменяемой геометрии впуска! Незнал что на Вольво такое было
Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 11:08 pm
Noo8saibot
MOOSE писал(а):а так это система изменяемой геометрии впуска! Незнал что на Вольво такое было
дуже цікава штука правда я не знаю як він має працювати (заслонки були закоксовані та забиті) ... ставив простий колектор на верху трохи краще а от внизу ні (про обороти) тому і парю голову. Цікаво наскільки буде тягове зусилля змінюватися в порівнянні з системами зміни фаз газорозподілення )))) а от як запустити тест режим?? ... там на діагностному блоці 6 втулок ... яка відповідає за тест режим??????? 4 це запалення а 3 то вприск походу .. хто знає точно?? тов. Moose
Re: b5254 впуск

Добавлено:
Сб ноя 16, 2013 11:40 pm
MOOSE
по 850 у нас Алежон и SerGioT5
А я фанат РЕДБЛОКа и заднего привода

Re: b5254 впуск

Добавлено:
Вс ноя 17, 2013 1:15 am
Noo8saibot
MOOSE писал(а):по 850 у нас Алежон и SerGioT5
А я фанат РЕДБЛОКа и заднего привода

просвитіть що таке ред блок ?! ну я теж починаю любити задок, але машина в мене не підходить для вжигання ) була б замучена 7 або 9 з хорошим кузовом 2.0 на 16 клап на турби я б взяв на пів року на відновлення

Re: b5254 впуск

Добавлено:
Пн ноя 18, 2013 12:35 pm
ARTYHA
20ти клапанник и не должен прям так тянуть на низах. это же не турба и не 10 клапанник. он после 2500 только просыпается. у меня была с обычным колектором. рекомендовал бы поставить простой колектор от 20клапанника.