sanyaba180186 писал(а):Автомобіль вольво 740-2,0 мех.вприск 1990р.в.На холодну їде добре приблизно через 15-20км.починає тахометер скакати й ніби пропадає один циліндр згодом й решта,в результаті глохне.Стоїть 20-30хв.й знову їде через деякий час те саме.Які будуть версії?????????????
Якщо скаче стрілка тахометра-то скоріш всього -це запалення.
На вашій машині запалення побудоване на датчику холла(стоїть в трамбльорі). Датчик холла від старості може не тримати низький рівень(прогресує при нагріванні).
Підходить від ВАЗів(вроді треба трохи підпиляти(вже не памятаю, давно робив)).
Також слабим місцем є роз'єм цього датчика(його часто ламають при заміні щеплення(потрібно зняти трамбльор щоб не роздавило його об кузов(при опусканні коробки))).
П.С. не лишнім буде перевірка роз'мів бабіни(вони не захищені від атмосферного впливу(з часом закисають)).