Страница 1 из 1

740-Я нагрівається й глохне ЩО МОЖЕ БУТИ?

СообщениеДобавлено: Ср июл 16, 2014 11:34 pm
sanyaba180186
Автомобіль вольво 740-2,0 мех.вприск 1990р.в.На холодну їде добре приблизно через 15-20км.починає тахометер скакати й ніби пропадає один циліндр згодом й решта,в результаті глохне.Стоїть 20-30хв.й знову їде через деякий час те саме.Які будуть версії?????????????

Re: підскажіть авто нагрівається й глохне

СообщениеДобавлено: Чт июл 17, 2014 9:25 am
nikolajs
Наверное топливная отжила свое. Проявляться стало резко или постепенно?

Re: підскажіть авто нагрівається й глохне

СообщениеДобавлено: Чт июл 17, 2014 9:34 am
ClassN1
Думаю падает давление в рампе в следствии большой выработки и перекоса якоря в насосе подачи топлива.На механике это достаточно распространенное явление, ввиду большого давления, для обеспечения работы механических форсунок.

Re: 740-Я нагрівається й глохне ЩО МОЖЕ БУТИ?

СообщениеДобавлено: Чт июл 17, 2014 1:12 pm
leo_run
можем махнутся ваш весь впрыск на мой коллектор и каррб

Re: 740-Я нагрівається й глохне ЩО МОЖЕ БУТИ?

СообщениеДобавлено: Чт июл 17, 2014 3:25 pm
Grigor
Если скачет стрелка тахометра то 90% глюки по зажиганию. : сделать ревизию распределителя .

Re: 740-Я нагрівається й глохне ЩО МОЖЕ БУТИ?

СообщениеДобавлено: Пт июл 18, 2014 10:39 pm
sanyaba180186
Ок,попробую спасибо за совет

Re: 740-Я нагрівається й глохне ЩО МОЖЕ БУТИ?

СообщениеДобавлено: Вс июл 20, 2014 9:08 pm
AbsolutMC
sanyaba180186 писал(а):Автомобіль вольво 740-2,0 мех.вприск 1990р.в.На холодну їде добре приблизно через 15-20км.починає тахометер скакати й ніби пропадає один циліндр згодом й решта,в результаті глохне.Стоїть 20-30хв.й знову їде через деякий час те саме.Які будуть версії?????????????
Якщо скаче стрілка тахометра-то скоріш всього -це запалення.

На вашій машині запалення побудоване на датчику холла(стоїть в трамбльорі). Датчик холла від старості може не тримати низький рівень(прогресує при нагріванні).
Підходить від ВАЗів(вроді треба трохи підпиляти(вже не памятаю, давно робив)).
Також слабим місцем є роз'єм цього датчика(його часто ламають при заміні щеплення(потрібно зняти трамбльор щоб не роздавило його об кузов(при опусканні коробки))).

П.С. не лишнім буде перевірка роз'мів бабіни(вони не захищені від атмосферного впливу(з часом закисають)).

Re: 740-Я нагрівається й глохне ЩО МОЖЕ БУТИ?

СообщениеДобавлено: Ср июл 23, 2014 1:56 pm
Серега
Возможно еще катушка глючит,масло охлаждения вытекло и при прогреве меняется сопротивление.