Страница 1 из 4

Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пт июл 22, 2016 12:38 pm
Летро
Всім привіт!!!!!!!!!! Я повернувся до вашого дружнього гурту з новою Ластівкою!!! Почнемо в добрий час!!!
Вчора я придбав 760-у VOLVO (чи правильно казати 760-й?), з двигуном 2,3 та коробкою автомат (не судіть строго 8-) ). Побачила світ вона 1984 року від Різдва Христового!!!
Стан ЖУРБА (не така журба яку я дивився пред цією, там небуло днища і арок колісних в багажнику і ше купа всього :viking: ). Але я думаю з вашою паньство допомогою я все виправлю, відреставрую і поремонтую!
Має такі класні штуки як:
- електродзеркала (праве жужить але неповертається, а ліве відламали з м'ясом :viking: );
- всі електросклопідіймачі (на 740 в мене були тіко передні), правда задні непрацюють;
- підігрів сідушок чомусь виведений на одну кнопку і це походу по заводу так, теж не працює;
- стоїть ГБО яке щей записане в техпаспорт.
З уже виявлених мінусів:
- непрацють датчики температури і палива;
- лиса гума;
- тече масло з АКПП, де конкретно хз, ще толком не лазив;
- тріснуте лобове скло;
- тріснуте скло правої фари;
- карбуратор жигулівський;
- радіатор нерідний без дифузора;
- покоцані дверні карти і салон, правда несильно;
- глючить центральний замок;
- відломаний язичок ручки передньої правої дверки;
- поломаний важіль перемикання поворотів;
- вивалюється плафон освітлення салону;
- люк якось незрозуміло відкривається;
- відломана крутілка підйому спинки сидіння;
- відломаний лючок заливної горловини;
- задній бампер тріснутий;
- поломані двірники фар;
- передній правий кутик капоту підгнив;
- вмятина на лівому крилі (зроблена тоді ж як відламали дзеркало)
- ГУР здається доживає свій вік;
- люфт руля і машину тягне вправо;
- передній правий піддомкратник заліз в салон;
- ЛКП проситься на оновлення;
- відсутній нижній молдинг задньої правої кватирки;
- підгнила ліва передня арка там де живе акум в дизелів;
- далі, чує моє серце, буде :viking:

Велике прохання до людей котрі мали справу з АКПП як у мене, розкажіть як правильно на ній їздити і т.д. Я зі свого боку постараюсь детально описати її роботу.
P.S. Фотографії і відео постараюсь викласти сьогодні ввеері або в неділю, троха зайнятий тову вибачайте 8-)

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пт июл 22, 2016 3:59 pm
vovo
все-одно вітаю з придбанням, успіхів у реставрації) в мене теж 84 року :frends:
а яка модель акпп? бо в мене на дизелі ZF стоїть.

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пт июл 22, 2016 7:55 pm
bober
вітаємо у клубі :frends: :welcom:
з таким набором недоліків краще придбай одразу донора :buba:

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пт июл 22, 2016 11:38 pm
MOOSE
і скільки така "ластівка" коштувала?

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 9:35 am
Летро
Дякую!
По черзі на питання:
- моделі АКПП я ще незнаю, на ручці з боку є якась кнопка з написом OD вроді, що воно таке то хз, але коли натиснути то лямпка на приборці світиться з якимось написом;
- з донором то звичайно думка хороша, але наразі з фінансами тєжко;
- Ластівка коштувала 840 американських гривень.

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 9:43 am
Летро
Обіцяні фотки

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 9:49 am
Летро
Ще з недоліків то розбитий підвісний кардана, рульові тяги в смітник.
За якість фоток звиняйте бо спішив.
До всіх прохання розказати про двигун, шо то за звір бо я хз
І якщо в когось є можливість пробити він-код то буду гречно вдячний
YV1704687E1038689

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 10:07 am
Григорий
Судя по началу вин кода это 740,дальше расшифровку не помню,стойку хорошо смотрел когда брал машину?

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 10:39 am
bober
купи донора и перевесь на него свои номера :buba: дешевле будет :?

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 3:20 pm
awn
Летро писал(а):Ще з недоліків то розбитий підвісний кардана, рульові тяги в смітник.
За якість фоток звиняйте бо спішив.
До всіх прохання розказати про двигун, шо то за звір бо я хз
І якщо в когось є можливість пробити він-код то буду гречно вдячний
YV1704687E1038689


YV1
704 — 7?0 седан (?)
68 — двигатель b28e или b280e
7 — коробка aw70 или aw71
E — 1984 модельный год
1 — собрана в Швеции
038689 — номер кузова

Если повезло и сохранилась ещё и service plate — то там тоже можно найти много полезного

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 3:33 pm
awn
Меня сильно смущает этот 0 в 704 в разделе "модель" (vehicle type) vin-кода.
Ну не должно его быть там.
Или 4 (для 740) или 6 (для 760)...

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 8:11 pm
Григорий
awn писал(а):Меня сильно смущает этот 0 в 704 в разделе "модель" (vehicle type) vin-кода.
Ну не должно его быть там.
Или 4 (для 740) или 6 (для 760)...
Все правильно,на моей 740 тоже было 704,а на 760 которая была в техпаспорте 740 :? ,вин был 764,вот как то так.

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 9:38 pm
Shipr
В мене також було 704 в бортовику є він.

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 10:19 pm
Dr.V
Летро писал(а):Всім привіт!!!!!!!!!! Я повернувся до вашого дружнього гурту з новою Ластівкою!!! Почнемо в добрий час!!!
Вчора я придбав 760-у VOLVO (чи правильно казати 760-й?), з двигуном 2,3 та коробкою автомат (не судіть строго 8-) ). Побачила світ вона 1984 року від Різдва Христового!!!
Стан ЖУРБА ........


удачі вам з нею :cars:

п.с. Нескромне питаннячко, а чого вирішили поміняти попередню автівку? Багато чого вже в ній було зроблено, а тут ... ЖУРБА.

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Сб июл 23, 2016 11:52 pm
Летро
Dr.V писал(а):
Летро писал(а):Всім привіт!!!!!!!!!! Я повернувся до вашого дружнього гурту з новою Ластівкою!!! Почнемо в добрий час!!!
Вчора я придбав 760-у VOLVO (чи правильно казати 760-й?), з двигуном 2,3 та коробкою автомат (не судіть строго 8-) ). Побачила світ вона 1984 року від Різдва Христового!!!
Стан ЖУРБА ........


удачі вам з нею :cars:

п.с. Нескромне питаннячко, а чого вирішили поміняти попередню автівку? Багато чого вже в ній було зроблено, а тут ... ЖУРБА.

Відповідь проста як двері: ця нова Ластівка сфотографована коло мого нового будинку :idea: (купував особнячок стан в нього теж журба, а донора для нього не купиш :sad: ), якщо буде ціково кому то кажіт скину фото 8-)

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Вс июл 24, 2016 12:00 am
Летро
awn писал(а):
Летро писал(а):Ще з недоліків то розбитий підвісний кардана, рульові тяги в смітник.
За якість фоток звиняйте бо спішив.
До всіх прохання розказати про двигун, шо то за звір бо я хз
І якщо в когось є можливість пробити він-код то буду гречно вдячний
YV1704687E1038689


YV1
704 — 7?0 седан (?)
68 — двигатель b28e или b280e
7 — коробка aw70 или aw71
E — 1984 модельный год
1 — собрана в Швеции
038689 — номер кузова

Если повезло и сохранилась ещё и service plate — то там тоже можно найти много полезного

Велике дякую!!! толково все розписано. Про коробку я так розумію що то її модель?
Справа в тому, що то не підвісний кардана був розбитий, а пішов гайту підшипник хвостовика коробки.
ОСЬ ТУТ В МЕНЕ ОСНОВНЕ ПИТАННЯ ДО ФАХІВЦІВ ПО ТАКИХ АКПП -- ЧИ МОЖНА ПОМІНЯТИ (походу там ще сцяльнік стоїть і його теж)' ТО ТОЙ ПІДШИПНИК НЕ ЗНІМАЮЧИ КОРОБКИ??????????????
Заздалегіть вдячний!!!

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Вс июл 24, 2016 12:18 am
Летро
Розкажу вам нарід про ще один недолік і ВІН НАЙСТРАШНІШИЙ :viking: , НАЙОГИДНІШИЙ :moil: , НАЙМЕРЗЕННІШИЙ :sad: І ТО ПРОСТО КАПЕЦЬ :roulette: !!!!!!!!!!!!!!!!
на кришці багажника нацарапано слово з 3-х букв :viking: !!!!!!!!!!!!!!!!!! Я аж сьогодні додивився,(задули балончиком) коли машина на сонці стояла :(
P.S. Значить Ластівка то не ВОНА а ВІН!!!!!!!!!!!
P.P.S. підвісний я таки поміняв. Ціна питання -- 450грн.

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Вс июл 24, 2016 5:19 pm
MOOSE
За таку ціну файна тачка! Впускний колектор тільки баксів 100 коштує

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 10:26 am
Летро
awn писал(а):Меня сильно смущает этот 0 в 704 в разделе "модель" (vehicle type) vin-кода.
Ну не должно его быть там.
Или 4 (для 740) или 6 (для 760)...

На наклейці піл капотом написано що модель 760, я її сфоткав фото кину ввечері або завтра

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 10:37 am
Летро
НАРОД!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Маю купу запитань по АКПП
ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sad: 8-)
- як визначити модель, бо він-код то добре але не факт шо то правда;
- шо за додаткова кнопка на ручці АКПП з боку з написом OD при натисканні на яку загоряється лямпка на приборці з написом OD OFF але якихось змін в русі машини я не відчуваю;
- чи можна рухатись накатом на нейтралці і взагалі як правильно її експлуатувати і обсуговувати;
- чи вдасться замінити підшипник і сцяльнік хвостовика коробки (там де прикручується кардан).
Біда в тім :roulette: що я баран в автомах, а дуже хочеться :cars:

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 11:39 am
Merlin
1) что 70я что 71я коробка почти одно и тоже, 71я типа мощнее шла на мощные моторы. с 89 года добавлена блокировка гидротранса, посему не особо важно какая она
2) лишняя кнопка это отключение овердрайва вроде как, тоесть 4й передачи, по сути нафик ненужная кнопка. ну может при обгоне только.
3) нет нельзя кататься на нейтралке, автомат не для таких извратов. поставил Д и поехал, Д убрал только когда остановился.
4) сцяльник точно да, судя по конструкции коробки и подшипник вроде тоже можно но я не факт.

если она шумит то не факт что это подшипник

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 12:37 pm
Летро
Merlin писал(а):1) что 70я что 71я коробка почти одно и тоже, 71я типа мощнее шла на мощные моторы. с 89 года добавлена блокировка гидротранса, посему не особо важно какая она
2) лишняя кнопка это отключение овердрайва вроде как, тоесть 4й передачи, по сути нафик ненужная кнопка. ну может при обгоне только.
3) нет нельзя кататься на нейтралке, автомат не для таких извратов. поставил Д и поехал, Д убрал только когда остановился.
4) сцяльник точно да, судя по конструкции коробки и подшипник вроде тоже можно но я не факт.

если она шумит то не факт что это подшипник

Дякую Мерлін!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bye:
Коли рушаю вібрації по кузову такі самі як у випадку коли порваний підвісний (стикався на попередній машині), коли міняв підвісний то порухав за фланець, а там такий люфт що просто капець, звідси і висновки про підшипник. Попробую поміняти, а тоді напишу що з того вийшло

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 12:48 pm
Merlin
люфт радиальный осевой?

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 12:53 pm
vovo
Летро писал(а):
Merlin писал(а):1) что 70я что 71я коробка почти одно и тоже, 71я типа мощнее шла на мощные моторы. с 89 года добавлена блокировка гидротранса, посему не особо важно какая она
2) лишняя кнопка это отключение овердрайва вроде как, тоесть 4й передачи, по сути нафик ненужная кнопка. ну может при обгоне только.
3) нет нельзя кататься на нейтралке, автомат не для таких извратов. поставил Д и поехал, Д убрал только когда остановился.
4) сцяльник точно да, судя по конструкции коробки и подшипник вроде тоже можно но я не факт.

если она шумит то не факт что это подшипник

Дякую Мерлін!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bye:
Коли рушаю вібрації по кузову такі самі як у випадку коли порваний підвісний (стикався на попередній машині), коли міняв підвісний то порухав за фланець, а там такий люфт що просто капець, звідси і висновки про підшипник. Попробую поміняти, а тоді напишу що з того вийшло

У мене інша акпп і двигун, але теж вібраціїї по кузову були так причиною була зношене в хлам резинова подушка-опора задня акпп.

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 2:26 pm
Летро
Люфт радіальний(причому чомусь тільки в горизонтальній площині в кожну сторону десь по 5 мм)
Вібрації є не кожного разу коли рушаю, думаю що це може бути ізза того що сепаратор на підшипнику зомололо і шаріки стають як їм хочеться, хоча то зовсім не факт. Треба робити вскриття, а там подивимось 8-)

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 2:41 pm
Merlin
:-D может это крестовина. ибо если там по 5 мм люфт будет. та не небудет вся коробка срыгнёт уже при меньшем люфте :-D

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 3:01 pm
Летро
Хз розказую шо намацав. Далі тільки розбирати і дивитись. Шкода що зараз напряг з часом. Напевно прийдеться чекати до вихідних.

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 3:03 pm
Летро
Через обід заїхав до колєги на гараж, відкрутили ми фільтр на газовому редукторі, а там .............. :sad:
Поки продув і поставив назад, але треба новий ;)

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 3:45 pm
Летро
Merlin писал(а)::-D может это крестовина. ибо если там по 5 мм люфт будет. та не небудет вся коробка срыгнёт уже при меньшем люфте :-D

В мене ще таке питання, які холості оберти мають бути для правильної експлуатації?

Re: Моя Ластівка 2 (760 2,3 АКПП 84)

СообщениеДобавлено: Пн июл 25, 2016 5:17 pm
Merlin
обчно около 800