День пройшов досить скучно.
Вирішив трохи полежати під машинкою. Зняв праву піввісь, стан нормальний, добавив змазки і поставив на місце.
Поміняв втулки ресори, волговські мають трохи тонші шайби по боках (добавив металеві)
Поміняв гальмівні колодки з правого боку. Помітив що колодки розташовані несиметрично. Підняв літературу -- дійсно, колодки мають стояти "вдогонку" (дивіться мануал). Як завжди по закону підлості -- поставив неправильно. Хоч при моїх швидкостях ролі особливої не грає -- вирішив переставити.
Бздинь .. матері твоїй перековінька ... прийдеться прокачувати систему (вискочив поршеньок).
Розмочив планку ручніка.
Поставив літнє колесо.
Ліва сторона. Шруси далися тяжче. Один закушує, інший трохи сухий. Ревізія запасів показала, що в наявності залишився лише один більш-менш нормальний кулак на 340 (з другого боку стоїть піввісь з 360). Перемив, набив змазки, замінив пару болтів, поставив.
До гальмівних колодок треба буде ще повернутися (замінити пильнички та ще раз мочити планку ручніка, цього разу не піддалася).
Прокачав гальма, з трубки потекла чорна жужа ! Треба буде всю рідину замінити ..
Поставив літню гуму. Тепер ззаду літні титани. Перед заміню завтра.
Тест драйв до магазину (за пивом). Зад став тихіше, гальмує нормально. На сьогодні досить.
На передок не вистачає шарових, все інше чекає свого часу.