Страница 1 из 1

Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Ср апр 17, 2019 4:37 pm
Dru
Від'їздивши 3 роки на S60 отримали масу задоволення від вольво.
Але реалії міняються і настав час XC60.
Отже, вибір пав на XC60 D5 2013 модельного року в середній комплектації (бідновато після summum S60...). Підкупили люк і дитячі сідушки :-P
Вже їдучи додому відмітив деяку жосткуватість порівняно з рестайлом... Виникли підозри, і таки да: підвіска виявилася Dynamic))) Власне, мене б влаштувала і стандартна (теж гарно рулиться, як для такого високого авто), але Dynamic значно азартніша: меньші крени, зокрема, при гальмуванні, провокує на активнішу їзду.
Не в останню чергу спортивна підвіска допомогла з наступним кроком в напрямку доводки Family wagon: прошивка від Upstage :oops:
Власне, D5 і так досить непогано їде, але втримати себе виявився не в силах)

Трохи конкретики:

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Ср апр 17, 2019 4:45 pm
Vladimir_SF
Скинуть давление на 10% и совсем другая подвеска )))

Upstage - скрытая реклама ? )))

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Ср апр 17, 2019 4:47 pm
Dru
Суб'єктивні відчуття: ніби замінили двигун. З малих обертів двигун став значно чутливішим, відгук на дросель миттєвий. Їхати по місту стало комфортніше, просто кайфово!
Коробка працює так само без нарікань. Суб'єктивно, перемикати стала на вищих обертах (напевно, адаптація до більшого моменту).
Через кілька днів спробував замірити витрати. По результату в середньому відмітив -0,5-0,6 л. в тому ж режимі міської їзди. Не абищо, але приємно)
Лишилося встановити захист двигуна і протестувати шосейний режим: Карпати чекають :)

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Ср апр 17, 2019 5:08 pm
Vladimir_SF
Ни один ЧИП не дает уменьшение расхода )) Ну и для убеждения что двигатель изменился - нужно просто заехать рядом ))) По поводу отзыва дросселя - это решается гораздо бюджетнее - спидбустер на педаль ))

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Ср апр 17, 2019 6:13 pm
Merlin
Чип может дать уменьшение расхода. НО ключевое "ПРИ ПРОЧИХ РАВНЫХ".

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Ср апр 17, 2019 6:16 pm
Merlin
Сам думал притянуть такую, только с настоящим Т5м со штатов. Но решил раз уж шпилить, то сразу королеву, и купил жене XC90

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Чт апр 18, 2019 12:14 pm
vnukoff
Неплохо, 500 крутящего момента очень кстати.

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Чт апр 18, 2019 2:33 pm
Merlin
Не может там 500 быть. Коробка 450 держит только. Причём там электроника коробки валит момент двигателя, если идёт превышение.

Для того чтобы не валила, надо шить блок TCM в добавок. Но сколько тогда коробка протянет?

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Чт апр 18, 2019 7:34 pm
vnukoff
Так на графике пишет что 505нм. Топикстартер может объяснит коробку тоже трогали или нет?

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Чт апр 18, 2019 10:17 pm
Merlin
Да никто не будет там трогать коробку. Это больше вопрос к тому как меряют.

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Пн апр 22, 2019 12:30 pm
Dru
Реклама - нє, відгук чесний. Перший раз спілкувався з UpStage.

По витратам після чіпа. З власного досвіду. Чіпував Forester 2007 2.5T MT, Forester 2009 2.5T MT, Kuga 2.0D, Volvo S60 2.0T. На всіх машинах обіцяли "можливе зменшення витрат". Але на всіх бензинах витрати лишалися 1:1. При чому як в місті, так і на круізі.
У дилезьної Куги реально -10%. При тому ж режимі їзди в місті, так само перевірялося на круізі: до прошивки при 120 (пустий, без кондьора 140+ км) було 7 л, зараз 7 л при 120-130 з кондьором і вантаженою машиною.
Якщо їхати на всі гроші - однозначно, після чіпа можна видавити значно більше.

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Пн апр 22, 2019 12:40 pm
Dru
Merlin писал(а):Да никто не будет там трогать коробку. Это больше вопрос к тому как меряют.


Наскільки знаю, коробку не трогали.
Як міряли... х.з. Але якось перепровіряти на іншому стенді шкода $, не настільки для мене важливо.
Але зверність увагу, практично всі європейські контори дають дуже близькі цифри: близько 245 к.с. і 500 Nm. Не думаю, що всі так нагло міряють:
https://en.bsr.se/tuning-kits/t/2193/vo ... d-5244-t15
https://www.rica.nl/chiptuning.php#chiptuning
http://www.upsolute.com/en/chiptuning/d ... /xc60-2010

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Пн апр 22, 2019 12:41 pm
Dru
Vladimir_SF писал(а):Ни один ЧИП не дает уменьшение расхода )) Ну и для убеждения что двигатель изменился - нужно просто заехать рядом ))) По поводу отзыва дросселя - это решается гораздо бюджетнее - спидбустер на педаль ))


Заїхати - запросто. Самому цікаво

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Пн апр 22, 2019 12:54 pm
Dru
П.с. чуваки, якісь ви тут агресивні. Я порушив інтим?

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Пн апр 22, 2019 4:12 pm
Merlin
Та порушуй. Ми тут підозрілі трохи, не звертай уваги....

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Вс май 05, 2019 9:00 pm
Dru
Поставив захист двигуна від Полігон авто і марш-бросок на Карпати.
Таки класна машина для поїздок. Втома мінімальна.
Проявився ще 1 плюс підвіски Dynamic: малу жодного разу не знудило на гірських дорогах, це вперше.
Перевірив заміські витрати після прошивки: в тому ж режимі їзди Київ - Львів на 0,5-0,6 л. менше, ніж 2 місяці назад. 8,3 за поїздку з активними обгонами на двосмугових дорогах, на чотирисмугових круїз на 140.

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Пт май 24, 2019 11:02 am
Dru
Потепліло :angry:
На 100 т. пробігу меганадійний айсін вже просить $. З підвищенням температури з'явилися пинки при переключенні N-D. Чим вища температура, тим сильніше. На діагностиці майстер ще помітив, що "софтить" пр переключенні з 3 на 4 (хоча я цей момент не відслідковую...). Ніби є ще якась допиляна прошивка коробки, яку по запиту прошивають офіціали для боротьби з цією болячкою, але заливати її є смисл після ремонту.
Вимальовується 1400$.
Готовий продовжити дискусію про Powershift 6DCT450 vs aisin TF-80SC :-)

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Пт май 24, 2019 11:03 am
Dru
До речі, хто підкаже по радіатору на АКП: чи є смисл?

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Пт май 24, 2019 4:47 pm
Merlin
есть. хуже он не сделает.

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Ср июн 12, 2019 2:54 pm
simplyme
Dru писал(а):Потепліло :angry:
На 100 т. пробігу меганадійний айсін вже просить $. З підвищенням температури з'явилися пинки при переключенні N-D. Чим вища температура, тим сильніше. На діагностиці майстер ще помітив, що "софтить" пр переключенні з 3 на 4 (хоча я цей момент не відслідковую...). Ніби є ще якась допиляна прошивка коробки, яку по запиту прошивають офіціали для боротьби з цією болячкою, але заливати її є смисл після ремонту.
Вимальовується 1400$.
Готовий продовжити дискусію про Powershift 6DCT450 vs aisin TF-80SC :-)

Колись, років 5 тому, я теж робив такі порівняння, і в думках залишилось наступне: Powershift - новіша і прогресивна система перемикання передач, але, на той час, і менш надійна. На своїх бензинових моделях з переднім приводом Вольво використовує розробку форда, але за болячкама вона схожа з подібною DSG7 від вага. Про трабли обох можно почитати на профільних форумах. На даний момент маю в родині авто з DSG7 (в 2016р офіціали сказали що вже "допиляний" ;) ) в принципі проблем не маю, так само як і не бачу переваг над автоматом особливо при повільній їзді. Думаю форд теж не стоїть на місці і свою розробку теж "допилює". На даний момент приглядаюся до XC60 але дизельного, і не переймаюся що Powershift мені не світить. :-P До речі де в Києві (окрім офіціалів) найкраще перевірити "ксюху" перед придбанням? :cars:

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Чт июн 13, 2019 4:10 pm
Dru
simplyme писал(а):Колись, років 5 тому, я теж робив такі порівняння, і в думках залишилось наступне: Powershift - новіша і прогресивна система перемикання передач, але, на той час, і менш надійна. На своїх бензинових моделях з переднім приводом Вольво використовує розробку форда, але за болячкама вона схожа з подібною DSG7 від вага. Про трабли обох можно почитати на профільних форумах. ...
...До речі де в Києві (окрім офіціалів) найкраще перевірити "ксюху" перед придбанням? :cars:


Про ресурс Powershift теж дещо знаю, а от щодо гідротрансформатора на ХС думав, що має бути довговічніший агрегат. По факту на 100-130 тис. гідротрансформатор ХС так само просить %.

По діагностиці кину контакт в лічку

Re: Family wagon XC 60

СообщениеДобавлено: Чт июн 13, 2019 6:09 pm
simplyme
Ну перші DSG (думаю що і Powershift) взагалі на 50-60 просили %. Стосовно класичного автомата думаю так: якщо на нього взагалі не звертати уваги (навіть масло не перевіряти) то після 100тис можуть повилазити проблеми.