![]() |
![]() |
|
Добро пожаловать: гость! Вход | Регистрация | ![]() |
Текущее время: Пт сен 12, 2025 1:28 am |
Модератор: Blood_Omen
ВиМакс850 писал(а):https://www.youtube.com/watch?v=fnvr39Kl_GA&feature=youtu.be
OKKO писал(а):ВиМакс850 писал(а):https://www.youtube.com/watch?v=fnvr39Kl_GA&feature=youtu.be
Доброго дня. Ми впевнені в точності наливу пального наших ПРК. Ми одразу запропонували даному клієнту перевірити точність наливу пального через мірник, але, на жаль, він відмовився. Мірник в даному випадку використовується, як еталонний засіб вимірювання. Він повірений в Держстандарті, на що є відповідні документи.
Окрім цього, ми здійснюємо регулярну перевірку точності наливу пального в плановому режимі, а також завжди готові провести цю перевірку на прохання наших клієнтів.
manhunt писал(а):довелось цілу статтю для вас невіруючих замовляти![]()
https://www.autocentre.ua/opyt/toplivo/ ... t=14489499
в кого є 20л хороша металева каністра - спробуйте зробити експеримент, спочатку поставте пехаль в бак, а коли в ключать колонку - дуйте в каністру в багажнику![]()
все на фото і до нас на форум
Lyolik писал(а):
А газа в баллон до шорловины сколько зальется?))) Очень редко видел,шоб на заправках заправщики лили до горловины, обычно до автощелчка пистолета. И вот на окко,после щелчка пистолета,и не по спмую крышку горловины,всегда перелив.
manhunt писал(а):Lyolik писал(а):
А газа в баллон до шорловины сколько зальется?))) Очень редко видел,шоб на заправках заправщики лили до горловины, обычно до автощелчка пистолета. И вот на окко,после щелчка пистолета,и не по спмую крышку горловины,всегда перелив.
газ перевірити набагато складніше і його недоливають кругом, а от бензин в каністру - без проблем... такшо чекаємо фотки, а краще відео
Lyolik писал(а):Доказывать,фотки. я шо даун,шоб в очередной раз, на окко, персоналу оставить лишних 400-500 гривен? Для себя я знаю,и больше там не заправляюсь. Недоливают газ? Разве шо когда заправляеш 10-20 литров,когда до полного,знаеш обьем, даже на бочках с названием "Бочка з газом в подворотне зато дешево" дальше 32 литров от "Тазик заглох" до полного,нигде не льют. Зато на окко и воге пжалста. 47 и 46.И ладно если бы я на Окковских 47 литрах проехал 350 км(расход у меня 12-13),так фиг там,250 и ни км больше.По разу попробовал на всех,хватит.зачем чужие рожи кормить.
OKKO писал(а):Мережа «ОККО» попереджає, що останнім часом знову почастішали випадки телефонного шахрайства. Зокрема, до потенційних клієнтів телефонують треті особи, звертаються до них по імені, відрекомендовуються як менеджери «ОККО» і пропонують талони на пальне чи гуртові партії нафтопродуктів за заниженою ціною..
OKKO писал(а):
Щоб у холодну пору почувати себе максимально впевнено та безпечно за кермом, авто необхідно заправляти саме зимовим пальним, яке за своїми експлуатаційними характеристиками відрізняється від літнього. Саме тому в мережі «ОККО», починаючи з грудня, продається пальне тільки зимових видів – як ДП, так і бензини та газ
ВиМакс850 писал(а):OKKO писал(а):
Щоб у холодну пору почувати себе максимально впевнено та безпечно за кермом, авто необхідно заправляти саме зимовим пальним, яке за своїми експлуатаційними характеристиками відрізняється від літнього. Саме тому в мережі «ОККО», починаючи з грудня, продається пальне тільки зимових видів – як ДП, так і бензини та газ
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 51ErjcBXU4
OKKO писал(а):Доброго дня. Відео доступне за посиланням Але хочемо нагадати про нашу позицію, яку ми раніше залишали у коментарях під відео. Мережа «ОККО» завжди підтримувала кроки громадськості і влади, спрямовані на те, щоб на ринку України були у продажу тільки якісні нафтопродукти. Ми одними з перших в Україні перейшли на продаж бензинів і ДП стандарту Євро-5 задовго до того, як це стало обов’язковою нормою, і ми налагодили у компанії потужну внутрішню систему контролю якості пального. При цьому мережа «ОККО» завжди була відкрита до незалежних досліджень якості нафтопродуктів на АЗК і вони неодноразово доводили повну відповідність їх чинним в Україні стандартам. Водночас ми завжди закликаємо ініціаторів таких досліджень ретельно й відповідально підходити до процедури відбору проб і трактування отриманих результатів.
На жаль, у цьому дослідженні, як ми бачимо зі сюжету, було допущено дві суттєві похибки. По-перше, некоректно порівнювати здатність фільтрування у ДП арктичних марок (як у «Укравто») й звичайних зимових (як у WOG та «OKKO»). Як зауважили самі ж автори сюжету, у паспорті якості зимового ДП Євро, відібраного на АЗК «ОККО», гранична температура фільтрації вказана мінус 20 градусів за Цельсієм. При цьому воно навіть після перебування у морозильній камері при температурі мінус 24 градуси проходило через дрібний фільтр. Це є наочним свідченням його належної якості й відповідності стандартам. Водночас якби такій самій перевірці піддати арктичне пальне від ОККО - Pulls Diesel Арктика, то його температура замерзання сягає мінус 40 градусів.
Друга похибка цього експерименту полягає в тому, що для кожного зі зразків, які перевіряються, рекомендовано застосовувати інше сито, а не одне й те ж. Інакше зразок, який заливається третім, апріорі опиняється в гірших умовах. Судячи з відео, першим проціджували арктичне пальне від «Укравто», де технологічно кристалики парафіну є дрібнішими і їх менше – відповідно вони тільки трішки закупорили ситечко. Потім лили зразок від WOG – як результат фільтр забився більше, тому на ситечку й залишилися великі грудки. Відповідно якщо наше пальне досліджували третім, то й залишок на фільтрі виявився найбільшим. Якби почерговість фільтрування зразків поміняли б, то, ймовірно, й візуальний результат виявився б протилежним.
До сказаного можна лише додати, що з погляду хіміка дизельне пальне – це суміш парафінових, нафтенових та ароматичних вуглеводнів. Його склад і технічні властивості регулюються національним стандартом «ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови». Експлуатаційною особливістю ДП є те, що при низьких температурах кристали парафіну мають властивість злипатися у грудки, які можуть закупорити паливний фільтр. Щоб цього уникнути, уже безпосередньо на нафтопереробних заводах до складу зимових ДП вводять спеціальні диспергатори, які не дають цим кристалам збиватися в грудки при зниженні температури. Саме тому взимку важливо заправлятися дизелем лише від перевірених заводів-виробників і брендів.
janson писал(а):Добрый вечер. Не знаю как там и где, но заправки ОККО по газу разные в сети. Заправлялся почти год на заправке возле Счастливого Бориспольского района. Было супер отлично... Пока не поменяли колонку. Теперь проблемы с заправкой. Газа стали лить меньше. Возле Дарницкого вокзала тоже льют меньше. Больше в лотереи играть не хочу. Стало грустно, словно появился второй желтый оператор из четырех букв...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
![]() |