Відкриття каналу Volvo Cars News на YouTube

У відповідь на феноменальне поширення рекламних відеороликів в Інтернеті Volvo Car Corporation відкриває власний канал на YouTube.
«З огляду на загальний перерозподіл співвідношення сил у ЗМІ, який ми наразі спостерігаємо, стає дедалі важливішим доносити свої думки до всіх людей, що цікавляться нашими авто – можна назвати їх агентами – та які транслюють ці думки іншим у блогах та онлайн-комьюніті, - каже Пітер Ганжбар, піар-менеджер, що працює з новими онлайн-каналами Volvo Car Corporation. – Ми також спостерігаємо, як найбільші світові медіагрупи налагоджують зв’язки з новими форумами в Інтернеті, щоб залучати відвідувачів до своїх сайтів. Це дуже цікавий напрямок розвитку для клієнтів, дилерів і всіх, кого цікавить Volvo Cars».
Радикальні зміни способу «споживання» відео-ЗМІ відбулись разом із підйомом популярності YouTube близько двох років тому. Застосування YouTube як стратегічного партнера в комунікації стало наступним очевидним кроком в адаптації до справжньої глобалізації – у світі, де швидкість і простота з легкістю випереджують якість. Там у мирі та злагоді співіснують аматорська, професійна ТБ-продукція та реклама. Цей феномен змусив численні компанії та організації серйозно замислитись над тим, як вони мають увійти в цей на перший погляд хаотичний сегмент мас-медіа.
«Глядачів не надуриш. Важливо заявити, хто ти є. За своєю суттю YouTube – це засіб інформації з власними законами. Отже, ми чітко даємо зрозуміти, що всі публікації на Volvo Cars News є офіційними і достовірними матеріалами, створеними Volvo Car Corporation», - зазначає Пітер Ганжбар.
Канал Volvo Cars News транслюватиме все, від реклами та піар-відео до документальних телематеріалів. Його метою є демонстрація глядачам з усього світу якісних і захоплюючих фільмів про новинки продукції, а також запросити їх за лаштунки Volvo Cars.
«І ми неодмінно публікуватимемо там гарячі новини», - каже Пітер Ганжбар.
Факти та актуальні матеріали:
Ви можете дивитись відео за темою цього прес-релізу на YouTube (для завантаження оберіть, будь ласка, відповідний матеріал, низьку чи високу роздільну здатність, якість Quick Time або для трансляції).
Знайдіть Volvo Cars News на YouTube тут:
www.youtube.com/volvocarsnews
Описи та інформація, що містяться у цьому матеріалі для преси (прес-релізі), чинні для міжнародного модельного ряду Volvo Car Corporation. Технічні характеристики можуть бути різними в різних країнах і змінюватися без попередження.
«З огляду на загальний перерозподіл співвідношення сил у ЗМІ, який ми наразі спостерігаємо, стає дедалі важливішим доносити свої думки до всіх людей, що цікавляться нашими авто – можна назвати їх агентами – та які транслюють ці думки іншим у блогах та онлайн-комьюніті, - каже Пітер Ганжбар, піар-менеджер, що працює з новими онлайн-каналами Volvo Car Corporation. – Ми також спостерігаємо, як найбільші світові медіагрупи налагоджують зв’язки з новими форумами в Інтернеті, щоб залучати відвідувачів до своїх сайтів. Це дуже цікавий напрямок розвитку для клієнтів, дилерів і всіх, кого цікавить Volvo Cars».
Радикальні зміни способу «споживання» відео-ЗМІ відбулись разом із підйомом популярності YouTube близько двох років тому. Застосування YouTube як стратегічного партнера в комунікації стало наступним очевидним кроком в адаптації до справжньої глобалізації – у світі, де швидкість і простота з легкістю випереджують якість. Там у мирі та злагоді співіснують аматорська, професійна ТБ-продукція та реклама. Цей феномен змусив численні компанії та організації серйозно замислитись над тим, як вони мають увійти в цей на перший погляд хаотичний сегмент мас-медіа.
«Глядачів не надуриш. Важливо заявити, хто ти є. За своєю суттю YouTube – це засіб інформації з власними законами. Отже, ми чітко даємо зрозуміти, що всі публікації на Volvo Cars News є офіційними і достовірними матеріалами, створеними Volvo Car Corporation», - зазначає Пітер Ганжбар.
Канал Volvo Cars News транслюватиме все, від реклами та піар-відео до документальних телематеріалів. Його метою є демонстрація глядачам з усього світу якісних і захоплюючих фільмів про новинки продукції, а також запросити їх за лаштунки Volvo Cars.
«І ми неодмінно публікуватимемо там гарячі новини», - каже Пітер Ганжбар.
Факти та актуальні матеріали:
Ви можете дивитись відео за темою цього прес-релізу на YouTube (для завантаження оберіть, будь ласка, відповідний матеріал, низьку чи високу роздільну здатність, якість Quick Time або для трансляції).
Знайдіть Volvo Cars News на YouTube тут:
www.youtube.com/volvocarsnews
Описи та інформація, що містяться у цьому матеріалі для преси (прес-релізі), чинні для міжнародного модельного ряду Volvo Car Corporation. Технічні характеристики можуть бути різними в різних країнах і змінюватися без попередження.