[html]<div class="newscontainer fixfloat">
<p>Volvo V70 і S80 потрапили в десятку найкращих автомобілів у результаті тестувань на рівні шумів, проведених на 35 моделях автомобілів шведським автомобільним журналом Vi Bilägare. Це відмінний результат для експертів Volvo Cars з питань звуку та шумів та інженерів, які тісно співпрацювали з ними, щоб поліпшити звуковий фон в автомобілі.<br /> <br />Справжній меломан може витратити тисячі на аудіосистему, яка забезпечує найбільш збалансований звук його улюбленої музики. Саме так працюють інженери центру NVH (NVH – шум, вібрація, плавність ходу) Volvo Cars, створюючи відповідне акустичне середовище всередині автомобіля. Це не означає, що салон автомобіля повинен мати абсолютну звукоізоляцію, просто звук має бути приємним і не надто гучним чи тихим. <br /> <br /><strong>Успішний метод</strong><br />Результатом змін і вдосконалень, внесених у робочі методи, що застосовуються в усій Volvo Car Corporation, стало те, що центр NVH тепер підключається до процесу створення нового продукту раніше і тісніше співпрацює з інженерами-розробниками продукту. Це дозволяє досягти кращих результатів, ніж раніше. Разом з інженерами центр NVH у першу чергу дослідив, як можна поліпшити ізоляцію. Відповідні розрахунки виконуються на ранніх стадіях процесу, і при цьому враховуються і конструкція шасі, і шум, який створює двигун. Ці фактори зважуються і зіставляються з іншими властивостями під час етапу розроблення.<br />”Ми бачимо значне поліпшення у Volvo V70 – компроміс між різними характеристиками автомобіля, який ми завжди маємо створити, був надзвичайно успішним”, - каже Анетт Гарнемарк, системний аналітик з шумів та вібрацій. <br />Для виконання цієї роботи застосовується справжній системний підхід. Проблеми виявляються рано, тому все робиться правильно із самого початку. <br />Цей успішний робочий метод привернув чимало уваги. Нещодавно автомобільний журнал Vi Bilägare провів дослідження, під час якого було виміряно рівні шумів у 35 різних моделях автомобілів. Volvo V70 і S80 потрапили до десятки найкращих. Інші автомобільні журнали, такі як Teknikens Värld та Aftonbladet Bil, також схвально відгукаються про низькі рівні шумів, особливо у Volvo V70.<br /> <br /><strong>Дратувати, інформувати чи вражати</strong><br />З точки зору NVH шуми поділяються на три різні категорії: шуми, що дратують, шуми, що інформують, та шуми, що вражають. Бажано, щоб шуми першої категорії були взагалі відсутні. Друга категорія включає, наприклад, певну кількість шуму двигуна: водій знає, що двигун працює. </p>
<p>Прикладом звуку, що вражає, є звук дверей автомобіля, коли вони зачиняються.<br />”Ми хочемо, щоб цей звук створював відчуття надійності, нагадуючи звук дверей банківського сейфу”, – пояснює Анетт.</p>
<p>Персонал центра NVH нараховує приблизно 60 людей, які встановлюють вимоги, роблять розрахунки, проводять тест-драйви автомобілів-прототипів, слухають, оцінюють і, нарешті, пропонують поліпшення та свої рекомендації щодо того, як краще виконати ці поліпшення. Суб’єктивна оцінка поєднується з об’єктивними результатами вимірювань рівнів шумів. Максимальні рівні шумів, чутних за межами автомобіля, регулюються законом, але для шумів всередині салону застосовуються власні стандарти Volvo Cars. В основі цих стандартів лежить принцип якості преміум – Volvo повинен завжди сприйматися як автомобіль преміум, навіть на слух. </p>
<p><em>Описи та інформація, що містяться у цьому матеріалі для преси (прес-релізі), чинні для міжнародного модельного ряду Volvo Car Corporation. Технічні характеристики можуть бути різними в різних країнах і змінюватися без попередження.</em></p>
</div>[/html]