![]() |
![]() |
|
Добро пожаловать: гость! Вход | Регистрация | ![]() |
Текущее время: Пн сен 15, 2025 12:33 am |
Модераторы: Blood_Omen, Aleksander, Merlin
Валерий В. писал(а):Щось фото Ве8 не похоже на контрактний двигун... похоже на двигун з розборки... написано загальними словами для всіх об"яв... "стрьомно"...
Я би зателефонував спочатку на Науки - послухав що вони запропонують... там кажись у них навіть погорілець ХС90 стояв рядом...
dima0920 писал(а):Валерий В. писал(а):Щось фото Ве8 не похоже на контрактний двигун... похоже на двигун з розборки... написано загальними словами для всіх об"яв... "стрьомно"...
Я би зателефонував спочатку на Науки - послухав що вони запропонують... там кажись у них навіть погорілець ХС90 стояв рядом...
Решили все таки делать, у Игоря нашелся БУ блок в не плохом состоянии, голову в ремонт, вкладыши, кольца и вперед.
Валерий В. писал(а):dima0920 писал(а):Валерий В. писал(а):Щось фото Ве8 не похоже на контрактний двигун... похоже на двигун з розборки... написано загальними словами для всіх об"яв... "стрьомно"...
Я би зателефонував спочатку на Науки - послухав що вони запропонують... там кажись у них навіть погорілець ХС90 стояв рядом...
Решили все таки делать, у Игоря нашелся БУ блок в не плохом состоянии, голову в ремонт, вкладыши, кольца и вперед.
Я теж недавно перед таким вибором стояв... зробили все там же в Ігоря і зараз "задоволений як слон"...
Потрібно буде набратись духу і виділити час, та пройтись по ходові ще раз, для впевненності перед літом...
dima0920 писал(а):В понедельник не на твою мотор после ремонта ставили?
Валерий В. писал(а):dima0920 писал(а):В понедельник не на твою мотор после ремонта ставили?
Ні, я вже півдесятка тищ км. відкатав на відремонтованому моторчику...
Поки все значно карще ніж "може навіть десь там підсвідомо очікував" виходячи з свого не дуже вдалого капіталення двигуна на минулому авто (ну то був Опель та СТО на Кіквідзе - думаю, що майстри там таки шось нахімічили)...
Є звісно заморочки - по типу - глушник пора міняти бо я його "того об шось трохи потер" та звук тепер трішки сифонить, але то таке...
П.С. Вже навіть перестає бентежити та ситуація, що по давній традиційній звичці вперто регулярно лізу під капот та дивлюся на рівень масла... а воно стоїть там же... спочатку дуже чекав - та коли вже почне падати, а тепер починаю десь там подумувати, що може і "запасний літр" не пригодиться на пробугу від заміни до заміни... тепер думаю, що може навіть і Т6 з двома турбами, якщо він в доброму стані, може не під"їдати масло (я то думав, що доремонтні грам 200-300 на тисячу, то за радість, бо був перед цим Опель, шо літр вільно з"їдав і всі ремонтники казали, що "то така для них норма")... таки треба слухати спеців і от то шо Ігор після розбору показував масло в турбіні на капіталці (хоч на вид реально було "аля зовсім трішечки") та слова "нада робити", є дійсно необхідними мірами по приведенню в порядок всього того, що ремонтується...
dima0920 писал(а):А який Опель був? В мене була Vectra C на Z22SE моторі, так вона з нуля почала брати масло, по трассі літра на тисячу, а по місту десь грамм 300-500 на тисячу.
Валерий В. писал(а):dima0920 писал(а):А який Опель був? В мене була Vectra C на Z22SE моторі, так вона з нуля почала брати масло, по трассі літра на тисячу, а по місту десь грамм 300-500 на тисячу.
Омега, двигун X20CNE (я кщо не помиляюсь) - теж специ казали, що такий жор це нормально для цієї лінійки моторів...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
![]() |