Volvo 460 чорна виставлена на продаж з ціною 1600$.Я власник.
У автомобіля є бортовий журнал за 5 років.
Проста версія: VOLVO 460 L, 1992, бензиновий двигун B18FP (з лямбда-зондом), 1721 куб. см. (у техпаспорті 1794 куб. см.), 102 л.с., МТ5 (МКПП).
Витрата палива (95-й бензин): 10-11 л/100км у міському циклі, трасова 7-8 л/100км.
Газу не було (і тому не вписаний в техпаспорт), інжектор з паралельним вприском (4 форсунки), передній привід, гідропідсилювач керма (рейка суха, не тече), електричні передні склопідйомники, електричне регулювання та підігрів дзеркал, штатний центральний замок від ключа, дешева магнітола з USB і SD, два динаміка в передніх дверях.
Автомобіль з живим кузовом, але є деякі сліди від використання попередніми власниками. Фарбований повністю більше 5 років тому (до мене). По документам колір чорний (і так само він чорний не на сонці), при яскравому сонячному світлі темно-фіолетовий. Салон збережений чудово, не брудний і не прокурений. Прихованих дефектів нема. Днище, лонжерони і стакани передніх стійок збереглись дуже добре. Підрамник двигуна варений і оброблений антикором, стан чудовий. Гума літня зношена, акумулятора вистачить на літо. Диски легкосплавні оригінальні 14 дюймів (два добрі, два під камери) з ковпачками, повнорозмірне запасне колесо на штампованому диску, набір інструментів (оригінальний домкрат і балонний ключ). Також віддам багато б/в запчастин, які підходять на цю машину і не підходять на автоматну версію.
Основний радіатор майже новий, нові задні колодки.
Причина продажу: за непотрібністю, займає місце в гаражі. Продаж лише з переоформленням, обмін не цікавить.
Потребує заміни наступних деталей.
а)
По передній частині:1) стійки амортизаторів (є 2 шт. б/в в нормальному стані);
2) пружини (є 1 шт. б/в в нормальному стані, треба докупити ще одну);
3) стійки стабілізатора (зношені, люфт в шарнірах, є 1 шт. нова MOOG).
Передні гальмівні супорти під вентильовані диски, в них зламані прокачні штуцери, треба наварювати гайки і викручувати.
б)
По задній частині:1) гальмівні барабани (проточені, зношені, але їздити можна);
2) троси ручного гальма (є 2 шт. нові);
3) механізми самопідводу колодок.
Також треба замінити:
1) вставку електробензонасоса (підходять від інжекторних волг та газелей, є б/в, певно, робоча);
2) вентилятор пічки (пищить, є б/в).