Добро пожаловать: гость! Вход | Регистрация Текущее время: Чт сен 11, 2025 9:42 pm

Замена АКБ

Генератор, стартер, реле, предохранители, проводка и прочая электрика

Модераторы: Viking, DrEvil

Замена АКБ

Сообщение Oleg » Сб мар 14, 2020 8:17 pm

Привет всем ВОЛЬВОводам и тем кто только мечтает ими стать. Недавно и я стал счастливым обладателем Вольво S60,2015 г.в., 2.0 л.,бензин.Вопрос в следующем: как правильно заменить АКБ (старт-стоп).Нужны ли лишние телодвижения с ключом зажигания или просто переставил и поехал.Буду благодарен за любую инфу. :bye:
Oleg
Новичок
Новичок
 
Сообщения: 1
Зарегистрирован: Сб мар 14, 2020 7:51 pm
Автомобиль: volvo s60
Клубная карта №: 0

Re: Замена АКБ

Сообщение komport » Вт мар 24, 2020 1:52 pm

привет.
у меня xc90 2016, я свой сдавал на зарядку на несколько дней, мне давали подменку, все работало, проблем не возникло.
komport
Новичок
Новичок
 
Сообщения: 4
Зарегистрирован: Вт мар 24, 2020 1:47 pm
Автомобиль: XC90 II 2016 T6
Клубная карта №: 0

Re: Замена АКБ

Сообщение 8ACSI » Вт апр 06, 2021 11:56 am

Також цікавить заміна АКБ. Знайшов інформацію, що система DRIVe постійно перевіряє АКБ і якщо він буде не відповідати певним критеріям, то все буде працювати окрім системи DRIVe. Але мене більше цікавить питання про параметри АКБ. Звісно мінімальні характеристики (ємність та пусковий струм) АКБ відомі, а от які максимальні. Я про те, щоб генератор зміг зарядити нормально АКБ.
8ACSI
Новичок
Новичок
 
Сообщения: 2
Зарегистрирован: Вт апр 06, 2021 11:39 am
Автомобиль: V50
Клубная карта №: 0

Re: Замена АКБ

Сообщение zoha » Пт апр 09, 2021 5:05 pm

Так само міняв на такій самій S60 15 року DriveE з США ще рідний акум. Новий купляв сам і просто поміняв, перекинувши. Якось був у охфіціялів і на запитання про якісь прошивки чи інші дії відповіли шо нічого робити не треба.
Наскількі я зрозумів, головне щоб акум був такого ж типу (AGM) і бажано такоїж ємності. В мануалі було написана ємність 70Аг, але стояв на 80. Купив на 80. Тип акума важливий, бо від цього залежить ток зарядки - авто розраховано на корисутвання саме AGM-типу. Читав шо можливо перепрошити на інший тип, але, як на мене, то економія сумнівна.
По диагностиці, то дійсно на розряженому акумі перестав робити "старт-стоп", висвітлювались попередження про низький рівень напруги акума.
Вложения
IMG_1968.JPG
zoha
Ученик
Ученик
 
Сообщения: 5
Зарегистрирован: Сб мар 06, 2021 7:23 pm
Откуда: Киев
Автомобиль: S60
Клубная карта №: 0


Вернуться в Электрическая часть

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron