Найкращий варіант встановлення підігріву -- замість байпаса пічки. Там вже врізані трійники 16х16х12.
Підготовка елементів
На помпі штуцери 18. Тому треба перейти з 12 (трійник перед краником пічки) на 18. За допомогою звичайних водних штуцерів 1/2, на одному РВ, на іншому РЗ (Різба Внутрішня/Зовнішня)
Вихід з помпи -- на вхід підігрівача. На ньому є датчик температури, тобто при нагріві понад 55 градусів -- вимикає ТЕН. Вихід з підігрівача -- штуцер 12, і на інший трійник пічки. При закритому крані пічки вода циркулює по малому колу двигуна, при відкритому -- і по пічці також.
Крім датчика температури мусив встановити вимикач типу ТВ 1-4 , щоб одночасно ввімкнути напругу на ТЕН та на помпу 12 В, а також лампу індикації напруги на тені, роз"єм кабелю живлення -- з комп"ютерного БЖ.
Використано 10 см маслостійкого шлангу Д=18 та близько 80 см Д=12 см, 4 штуцера, 5 хомутів.
Результат на фото
Перший запуск був не зовсім вдалий -- оскільки воду трохи зливав то завоздушив систему, майже зразу зпрацював датчик температури і вирубав тен (ще один плюс на користь датчика), про що показала лампа індикації. Завів двигун, прокачав воду.
Зранку після включення нагріву вже через 10 хвилин датчик спрацював (тобто вода нагрілась до 55 градусів), почекав ще 5 хвилин. Завів з півоберта. Надворі +2, в баці олія (ввечері звичайно переходив на ДП, але проганяв недовго).