Недолго наше счастье длилось ...
Не встиг натішитись відсутністю сторонніх шумів, їхав на роботу -- ХРРР, ЖЖЖЖ, аварійка, на обочину. Нема передачі потужності. Спочатку думав (швидше сподівався) що зрізало шліци на шрусі. Але на нейтралці той же звук. Холодний піт -- "кардан" ???
Заглянув під днище -- не крутиться. Значить десь щеплення-вал-шліци кардана.
Вимушена зупинка не в дуже зручному місці (за 20 м до кільця), стою на аварійці, поки дзвонив за допомогу -- зачепив трос. Через 5 хвилин зі мною привіталися поліцейські, побачили трос -- побажали щасливої дороги (ага, уже ...), зробили зауваження що без знаку аварійної зупинки. Відмазався що вже забрав і через хвилину мене тут не буде.
Дотягнули додому, після роботи зняв кардан. Так і є -- шліци кардана. Хомут затягнутий (наскільки можна було затягнути старий болт із внутрішнім 6-гранником).
Дістаєм скриті резерви

- Це має бути в кожного тройковода ...
Виколупуєм все, що можна.
Шліци прямо на кардані витягнути не вдається. Звертаємось до фірми, яка займається напиленням, відновленням деталей.
З технічним директором розробляєм технологічну карту -- нові шліци (від диску щеплення ВАЗ) приварять прямо на кардані, охолодження у водяній ванні (на поверхні лише зварний шов). Вони так варять бронежилети щоб не коробило. Домовились -- підготовчі роботи зроблять до обіду, варити будуть при мені.